JGL danas

Temelj rasta i razvoja JGL-a oduvijek su bili, a i danas su, njegovi zaposlenici - njihova znanja, vještine i vrijednosti - timski rad, izvrsnost i bliskost.

Od oko 926 zaposlenika, od kojih 564 unutar granica Hrvatske, njih 77 % su žene, 70 % zaposlenika ima visoku stručnu spremu, prosječna dob zaposlenika je 38 godina, što kulturu tvrtke čini vrlo dinamičnom, modernom i poduzetničkom. Naš cilj je kontinuirani razvoj vještina upravljanja i vodstva na svim razinama i pružanje prilike svima za osobni razvoj, s ciljem održanja motivirajućeg timskog okruženja.

Naše temeljne aktivnosti uključuju istraživanje i razvoj, registraciju, proizvodnju, marketing i prodaju generičkih lijekova na recept, bezreceptne lijekove, lijekove bazirane na prirodnim sirovinama, dijetetske proizvode, medicinske proizvode i dermokozmetiku.

Široki portfelj proizvoda JGL-a, u različitim farmaceutskim oblicima, pretežno je rezultat vlastita razvoja, ali i partnerstva s drugim farmaceutskim kompanijama, kao što su Bristol-Myers Squibb, Krka, Christian Hansen i Zetta Pharmaceutici.

Danas JGL u svom portfelju ima preko 540 vlastitih proizvoda i, uz domicilno tržište, posluje još na mnogobrojnim tržištima regije Jugoistočne Europe, CIS-a (The Commonwealth of Independent States) i ostatka svijeta.

Fokusirani smo na razvoj generičkih lijekova s dodanom vrijednošću, u za nas, ključnim terapijskim područjima (lijekovi s učinkom na kardiovaskularni sustav, lijekovi s učinkom na krv i krvotvorne organe, lijekovi s djelovanjem na probavni sustav i izmjenu tvari te lijekovi s djelovanjem na osjetila) koji su na tržištu pod vlastitim zaštićenim nazivima. Široka paleta naših generičkih lijekova, u velikom broju farmaceutskih oblika i doza, omogućuje liječnicima da odaberu najbolji lijek za liječenje svog pacijenta.

Današnje su tržišne pozicije stečene sustavnim ulaganjem u znanja i razvoj zaposlenih, u razvoj i lansiranje novih proizvoda, investiranjem u suvremenu tehnologiju, te nova tržišta. Prosječna stopa rasta je 22%, što je JGL svrstalo među najbrže rastuće i najstabilnije hrvatske tvrtke.

JGL danas

U proizvodne kapacitete neprekidno se ulaže kako bi se održali i još više unaprijedili dostignuti visoki standardi proizvodnje. Proizvodimo čvrste oralne oblike - kapsule i tablete; polučvrste oblike - masti, kreme i gelove; otopine - sirupe, biljne kapi, dermatološke otopine i čajeve. Specijalizirani smo u proizvodnji sterilnih otopina (kapi za oči, sprej i kapi za nos).

U sve procese realizacije proizvoda kontinuirano ugrađujemo suvremena načela upravljanja kvalitetom. To, prije svega, uključuje zahtjeve GMP-a (Good manufacturing practice), ali i zahtjeve drugih standarda, kao što su ISO 9001 (Quality management systems), ISO 13485 (Medical devices - quality management systems) i ISO 22000 (Food safety management systems) koji se temelji na osnovnim HACCP principima. Danas je tvrtka certificirana prema EC GMP i navedenim ISO (International Organization for Standardization) standardima, a u procesu je i dobivanja kanadskog GMP-a.

S mišlju i odlučnošću da je kvaliteta naš imperativ, osim neprestanog unapređenja proizvodnih postupaka, traže se i primjenjuju nova, inovativna tehnološka rješenja te tržištu i kupcu nastoji pružiti profesionalna, iskrena, personalizirana usluga. Želja nam je da propisivači u našoj paleti brendiranih generičkih lijekova izaberu najbolje rješenje za zdravstvene probleme svojih pacijenata, da potrošači prepoznaju vrijednost naših bezreceptnih lijekova, proizvoda iz obitelji Aqua Maris i ostalih proizvoda te da partneri nađu čvrst oslonac u fleksibilnoj tvrtki koja prepoznaje njihove specifične potrebe i nudi im prilagođena rješenja.

JGL danas ponosno "stoji" na drugom mjestu u nacionalnoj farmaceutskoj industriji s ostvarenim prihodima od 802 milijuna kuna u 2015. godini na razini Grupe. 

Stvaranje bliskosti s kupcima je, uz internacionalizaciju poslovanja, temeljna strateška odrednica JGL-a. Želimo biti pouzdan i dugogodišnji partner liječnicima, ljekarnicima te svima koji brinu o zdravlju!

Osobna iskaznica JGL-a

Profil kompanije