Meralys kampanja uvrštena među sto najučinkovitijih na svijetu

Za JGL-ov brend Meralys i njegovu viralnu kampanju, koja je promijenila način komunikacije nazalnih dekongestiva u Hrvatskoj, uistinu nema granica. Tome svjedoči još jedno priznanje - ulistavanje među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu!

Kampanja za Meralys uvrštena je na WARC ljestvicu koja predstavlja neovisno globalno mjerilo najnagrađivanijih svjetskih kampanja za učinkovitost (WARC EFFECTIVE 100), i to kao druga po redu u kategoriji Pharma & Healthcare.

WARC Rankings prati TOP 100 u tri kategorije: kreativnost, mediji i učinkovitost, a kampanja izvornog JGL-ovog brenda jedini je predstavnik iz Hrvatske u sve tri navedene kategorije.

Dolaskom na ovu listu „Šta to stavljaš u nos?“ je postala najnagrađivanija kampanja hrvatske farmaceutske industrije.

Ponovimo i kako su dvojac Domić-Vilović, odnosno agencija Utorak-biro za propagandu, kreativni tvorci „Šta to stavljaš u nos?“ koncepta, a na projektu je sudjelovala i medijska agencija PHD Media.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Da bi prilagodili rezultate pretrage, molimo odgovorite jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.