Nakon što je u listopadu prošle godine u JGL-u održan treći stručni seminar na temu bolesti suhog oka pod nazivom „Eye Health Symposium“, uspješno novo izdanje upriličeno je krajem veljače u Rijadu, glavnom gradu rastućeg B2B tržišta JGL-a - Kraljevine Saudijske Arabije.
Okupljenih, šezdesetak oftalmologa imali su priliku čuti detalje strateškog smjera, tehnološko-razvojnog fokusa te planova budućeg rasta JGL-a od strane Dunje Siuc Valković, direktorice Globalnog razvoja poslovanja, te dva stručna predavanja prof. Sonje Jandroković, članice Znanstvenog vijeća JGL-a, i prof. Bassama Ahmeda El Kadyja. Događaju se pridružio i hrvatski veleposlanik Tomislav Bošnjak te državni tajnik Ministarstva vanjskih poslova Zdenko Lucić.
Vizol S je na tržištu Saudijske Arabije lansiran u rujnu 2020. godine, a nakon uspješnog pozicioniranja i značajnih prodajnih rezultata, u tekućoj godini planirano je lansiranje još dva nova proizvoda ove linije. Uz business review koji se, uz brend Vizol S, odnosio i na Aqua Maris već prisutan na ovom tržištu, kao i budući JGL portfelj, organiziran je i interaktivni Vizol S workshop.
B2B kupci i partneri kroz ovakav tip stručnih događaja imaju priliku detaljnije se upoznati s kompanijom, brendovima i standardima kvalitete JGL proizvoda, ali i najnovijim trendovima u liječenju bolesti suhog oka.