Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Ljetni načini ublažavanja stresa

2 min čitanja Objavljeno: 28.6.2017.

Stres zovu i ubojicom modernog doba, i to stoga što poskrivećki izaziva brojne ozbiljne zdravstvene probleme. Donosimo vam nekoliko ljetnih načina kako ga se što uspješnije oslobodili.

Ljeto je tu da nam pomogne u oslobađanju od stresa. Dobro je poznato da fizička aktivnost pomaže u izbacivanju toksina nakupljenih u našem tijelu, ali i oslobađa serotonin – hormon sreće. Stoga iskoristite ljepše vrijeme i dulje dane za plivanje, šetanje, planinarenje, joggiranje ili bilo koju drugu rekreaciju koju volite i za koju se osjećate spremno. Vaše će vam tijelo i duh biti i više nego zahvalni jer ćete tako potaknuti brojne fiziološke procese koji su korisni u oslobađanju od stresa.

Mirisi ružmarina, lavande, bora i agruma pomoći će da se vaši mišići i mozak opuste. Za dodatni učinak aromaterapiju iskombinirajte s masažom.

U opuštanju pomaže i aromaterapija, a neka od najčešćih aromatičnih ulja koja se pritom koriste podsjećaju nas upravo na mirise ljeta. Mirisi ružmarina, lavande, bora i agruma pomoći će da se vaši mišići i mozak opuste. Za dodatni učinak aromaterapiju iskombinirajte s masažom.

U ljetnom opuštanju pomoći će vam i opuštajuće štivo. Može to biti i samo časopis koji će vas potaknuti na maštanje o dalekim krajevima koje biste željeli posjetiti, ali i neka dobra knjigakoja će staviti vaš fokus na neku novu radnju, a ne svakodnevnu rutinu koja izaziva stres.

Osim toga, i art terapija može vam pomoći da se opustite: skupite na plaži kamenčiće zanimljivih oblika ili pak različite školjkice na koje ćete možda naići te se posvetite izradi jedinstvenih malih remek-djela koji će vas podsjećati baš na ovo ljeto.

Koju god od tih tehnika opuštanja odabrali, imajte na umu da je za kvalitetan odmor uvijek dobro odabrati suprotnost onome čime se inače bavite: ako svakodnevno obavljate intenzivan fizički posao, opustite se tako da što manje aktivno koristite svoje tijelo. Ako se pak bavite intelektualnim radom, opustite svoj mozak, a aktivnosti fokusirajte na svoje mišiće koji su inače zapostavljeni. Slijedite ta jednostavna pravila pri odabiru načina relaksacije i vaš će organizam odmoran i spreman dočekati jesen.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.