Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Gimnastika lica

2 min čitanja Objavljeno: 04.3.2014.

Svi znamo da je tijelu potrebna tjelovježba, zašto bi onda lice bilo iznimka? Zaboravite na botox i skupe kreme protiv bora, postoji jednostavniji i zabavniji način da lice održite mladim – redovitom gimnastikom.

Uistinu, gimnastika lica, kako su pokazala istraživanja, jedan je od najboljih prirodnih liftinga. Njezina prednost je što je besplatna i što ju možete izvoditi kada i gdje god poželite. Vježbanjem ćete ponovno probuditi vitalnost kože i potaknuti procese regeneracije njenih ćelija. Ako k tome još dodate zdravu prehranu, puno tekućine i opuštanje, uspjeh je zajamčen.

Vrlo je vjerojatno da ćete se smijati dok budete izvodili ove vježbe ispred ogledala

Važno je znati da rezultati koje očekujete, kao i sve u životu, mogu biti samo plod kontinuiranog rada. Vježbajte svaki dan, najbolje ispred ogledala. Vježbe su efikasnije ako se provode redovito u malim količinama. Bolje je odvojiti ujutro i navečer po pet minuta za gimnastiku, nego vježbati tri sata preko vikenda. Dodatna napomena: ako ste pušač, potrudite se i smanjite, dakako idealno bi bilo da sasvim prestanete. Koža će nakon određenog vremena dobiti svježiju boju i bolji tonus, ali će i postati čvršća, što su sve posljedice bolje cirkulacije i prokrvljenosti nakon vježbanja. Usto, vrlo je vjerojatno da ćete se grleno smijati dok budete izvodili vježbe ispred ogledala, pa će vas to, nadajmo se, i osloboditi od suvišnog stresa i napetosti.

  • Za zagrijavanje, pred ogledalom izgovarajte naglašeno O i A. Zatim spojite usne i kružite njima u smjeru kazaljke na satu i obrnuto. Kada završite određeni broj ponavljanja, podignite čelo kao da želite raširiti kapke. Opustite se i krenite s drugim vježbama.
  • Ova je vježba dobra za cijelo lice: otvorite usta najviše što možete i isplazite jezik, oči širom otvorite i zadržite ovu smiješnu grimasu nekoliko sekundi. Nakon toga opustite lice, s naglaskom na oči, usta i vilicu. Ponovite najmanje 5 puta.
  • Sljedeća je vježba dobra za čelo. Cilj je ojačati čeone mišiće jer se time smanjuje broj i dubina bora i usporava spuštanje gornjih kapaka. Opustite, izravnajte obrve. Lijevi kažiprst stavite na čelo neposredno iznad lijevog kapka, tik ispod obrva, desni iznad desnog. Prstima pritisnite i povucite prema dolje i istovremeno pokušavajte podignuti obrve. Dizanjem obrva aktiviraju se čeoni mišići, a prsti dodatno potiču protok krvi.
    Ova vježba također pomaže: šest puta podižite obrve koliko možete i zadržite ih u najvišoj točki šest sekundi. Zatim ih polako spuštajte. Ponovite vježbu 4-5 puta.
  • Za obraze: široko se nasmiješite, ali zatvorenih usana tako da njima oblikujete slovo I, pomognite si prstima. Zadržite napetost brojeći do 6 pa polako opuštajte tijekom 10 sekundi. Ponovite ovu vježbu 5 puta. Za prokrvljenost je odlična vježba u kojoj je potrebno duboko udahnuti zrak i napuhati obraze te zrak nekoliko puta premještati s lijeve strane na desnu i obrnuto.
  • Za obrve i bore oko očiju: stisnite obrve na šest sekundi kao da se mrštite te ih ponovno opustite na deset sekundi. Za sprečavanje nastanka novih bora područje iznad obrva pridržavajte prstima. Za opuštanje područja neposredno oko očiju, palčevima i kažiprstima kratko povlačite unutrašnji dio obrva.

Za dodatne vježbe i informacije možete potražiti youtube uratke gdje su sve vježbe prikazane.

Starenje je neizbježno i nezaustavljivo, ali mi sami možemo odlučiti kojim ćemo tempom stariti. Vježbajući lice, u određenoj mjeri možete upravljati procesom starenja. Što vam je potrebno? Samo dobra volja i 15-ak minuta tokom dana.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.