Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kako djetetu prirodnim putem poboljšati imunitet?

2 min čitanja Objavljeno: 15.1.2018.

Svi govore o imunitetu, osobito u ovo doba godine kad su bolesti poput prehlada i gripe češće. No, imunitet nije samostalan organ niti nešto za što je zadužen samo jedan organ.

Imunitet valja njegovati, i to njegujući cjelokupno zdravlje. San je pritom, osobito kad je riječ o djeci, posebno važan. Rutina prije spavanja ne mora biti komplicirana, ali pomaže da dijete lakše i brže zaspi. To posebice vrijedi ako morate varirati vrijeme odlaska na spavanje. Ako se možete držati istog vremena svaku večer, rutina neće biti najvažnija.

Djeca često traže hranu u najčudnijim kombinacijama. Udovoljite im. Ne morate udovoljavati samo njihovim okusnim pupoljcima, ali ako dijete traži brokulu četiri dana zaredom, moguće je da mu nedostaje vitamina C ili vlakana. Unos svih minerala i vitamina u optimalnoj količini svaki dan nije uvijek moguć. Tome doskočite planiranjem prehrane na mjesečnoj razini. Imunosustav obožava vitamin C koji se, osim u brokuli, nalazi i u prokulicama, cvjetači, paprici, špinatu te u citrusnom voću. Povrće kuhano na pari, maštoviti čajevi i voće sa šlagom odlična su opcija za podizanje imuniteta.

Imunosustav obožava vitamin C koji se, osim u brokuli, nalazi i u prokulicama, cvjetači, paprici, špinatu te citrusnom voću.

Podsjećajte dijete da pije, i to najobičniju, nezaslađenu i nearomatiziranu vodu. Sokove i sve napitke sa šećerom smanjite na jednom tjedno jer šećer radi protiv imunosustava. U doručak dodajte jogurte s probiotičkim kulturama ili, ako imate dijete koje baš ne želi piti jogurt, okrenite se dodacima prehrani poput Alfabiotik Juniora, Normia Baby kapi ili Normia Juniora u obliku praha. Naime, probiotičke kulture koje oporavljaju crijevnu mikrofloru temelj su imunološkog zdravlja, među ostalim, i zato što kompromitirano zdravlje crijeva direktno utječe na učinkovitost zdrave prehrane. Uzalud povrće i voće, ako hranjive tvari ne stižu do krvotoka!

Probiotici dokazano utječu i na raspoloženje pa će pomoći i da vam se klinac odvoji od kauča i ekrana. To je još jedan ključan prirodni način podizanja imuniteta – boravak na svježem zraku. Mnogo kretanja vani, a ne samo vježbanje, ono je što čini imunosustav boljim.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.