Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kako se oporaviti od šećernog „predoziranja“?

1 min čitanja Objavljeno: 08.1.2019.
Ovim možemo pomoći
NORMIA STOP, 20 vrećica

Blagdani su definitivno razdoblje kada je teško odbiti čokoladne slastice i keksiće dragih prijatelja, a još teže onaj mamin preukusni tradicionalni božićni kolač! Ako vam odgovor „ne” nije bio najzastupljeniji u rječniku ovih blagdana, imamo rješenje koje će vam u nekoliko koraka omogućiti brzu i jednostavnu detoksikaciju organizma.

Je li detoksikacija uopće potrebna?

Uklanjanje štetnih tvari ne samo da je poželjno, nego i nužno za normalno funkcioniranje organizma nakon višetjednog razdoblja prejedanja. Ako ste nakon silnog čašćenja slatkim poslasticama primijetili simptome poput problema s probavom, manjka koncentracije, povećanog umora, glavobolje i pada imuniteta, odgovor na pitanje je li vam potrebna detoksikacija je – potvrdan.

Ovim možemo pomoći
NORMIA STOP, 20 vrećica

Ako su kod vas dominantni znakovi prejedanja koji uključuju probavne smetnje, odaberite Normia Stop u vrećicama, proizvod koji će vam zahvaljujući svome sastavu pomoći stvoriti zaštitni film na crijevnoj sluznici te već unutar 12 sati smanjiti neugodne simptome.

Dovoljno je da umjesto unosa slastica povećate svakodnevni unos vode, ali i namirnica koje sadrže velik udio vode.

Brza detoksikacija uz promjenu prehrane

Detoksikacija ne znači izgladnjivanje! Dovoljno je da umjesto unosa slastica povećate svakodnevni unos vode, ali i namirnica koje sadrže velik udio vode. Voće i povrće koje možete uvrstiti u plan prehrane, a koje sadrži najmanje 90 posto vode, lako je dostupno, a uključuje salatu kristalku, lišće celera, rajčice, špinat, brokulu, mladu mrkvu, krastavac i grejp.

U prehranu možete uvesti i ostale lužnate namirnice poput repe, cvjetače, kelja, limuna i šljiva pa ćete ubrzo primijetiti poboljšanje u organizmu, ali i na tijelu. Ako u prehranu uvrstite i hranu bogatu vlaknima, vaša probava bit će vam zahvalna, a osim što će vam vlakna osigurati pravilno funkcioniranje probavnog sustava, omogućit će i sporiju apsorpciju šećera u organizmu.

Dobro rješenje svakako je ono dugotrajno! Osim pažljivijeg kontroliranja unosa šećera, preporučujemo da uz zdravu prehranu obvezno dodate i začin snage volje. Zapamtite – bolje spriječiti nego liječiti, stoga neka vaša novogodišnja odluka bude konzumacija slastica u razumnim količinama!

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.