Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Ljeto je završilo, pripremite se za sljedeće

2 min čitanja Objavljeno: 28.10.2015.

Ljeto je već neko vrijeme iza nas, no nerijetko se i s hladnijmi danima nostalgično sjećamo ljetne sezone. Kako ste se osjećali nakon plivanja ili vožnje biciklom? Jeste li bili opušteni i zadovoljni ili ste sljedeće jutro dočekali s upalom mišića? Ponosite li se vašim fotografijama s ovogodišnjeg ljetovanja ili se grozite svojih slika s plaže? Možda je vrijeme da se ovog puta za ljeto počnete pripremati nešto ranije.

Premda se ujesen zapravo najviše želimo zavući pod toplu deku i ostati umotani u nju kod kuće, sada je pravo vrijeme da budete fizički aktivni te se na vrijeme počnete pripremati za sljedeću ljetnu sezonu. Kada je vani hladno i kišovito te zapravo nemate drugog izbora nego boraviti u zatvorenom, prava je prilika da to vrijeme iskoristite za odlazak u teretanu.

Ako vam se pak vježbanje na različitim spravama ipak ne sviđa, informirajte se o drugim oblicima rekreacijskih aktivnosti u blizini vašeg doma: tko zna, možda se tek nekoliko metara od vašeg doma odvijaju treninzi pilatesa, aikida ili neke druga aktivnosti koja će vam pružiti više zadovoljstva tijekom vježbanja. No prije no što krenete s vježbanjem kako biste do sljedećeg ljeta popravili svoju formu i oblikovali svoje tijelo, važno je da se infomirate o nekoliko stvari.

Informirajte se o tipu treninga kojim ćete najlakše i najbrže postići ono čemu težite, kako biste na vrijeme prevenirali moguće frustracije koje bi se mogle pojaviti uslijed toga da potrošite određeno vrijeme vježbajući na neprikladan način.

Ponajprije je važno da provjerite na kojem je stupnju vaša trenutna fizička kondicija, kako ne bi u najboljoj namjeri krenuli s treninzima koji su u ovom trenutku prenaporni za vas te vam potencijalno, umjesto napetih i lijepih mišića, uzrokovali ozljede. Nakon toga važno je da znate koji je vaš cilj, odnosno što želite postići do sljedeće sezone. Naime, ovisno o tome želite li do sljedećeg ljeta popraviti vašu kondiciju kako biste možda mogli duže plivati, hodati, voziti bicikl ili tek želite popraviti vaš mišični tonus kako bi se na plaži osjećali ljepše i samopouzdanije, potrebno je odabrati pravu fizičku aktivnost.

Neće svaki oblik rekreacije izgraditi vaš mišićni tonus, niti će svaki način vježbanja utjecati na topljenje suvišnih kilograma. Ako, primjerice, želite povećati svoju mišićnu masu, onda je odlazak u teretanu pravi izbor za vas, no ako se želite riješiti neželjenih masnih naslaga na pojedinim dijelovima tijela, onda treba odabrati neki oblik aerobnog treninga kao što je primjerice trčanje.

Stoga, informirajte se o tipu treninga kojim ćete najlakše i najbrže postići ono čemu težite, kako biste na vrijeme prevenirali moguće frustracije koje bi se mogle pojaviti uslijed toga da potrošite određeno vrijeme vježbajući na neprikladan način, koji ne samo što vas neće dovesti do željenih rezultata, već će potencijalno potrošiti vaše vrijeme, novac i motivaciju da nastavite s pripremom vašeg tijela za sljedeće ljeto.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.