Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Nesanica kod beba

2 min čitanja Objavljeno: 15.5.2018.
Ovim možemo pomoći
NORMIA BABY, LGG + BB12, kapi

U snu se raste, kažemo u šali, ali u svakoj je šali pola istine: djeci i bebama san je nužan da bi zdravo rasli, i emocionalno i fizički. I to redovit i dovoljno dug san. Na roditeljima je pak da pomno prate dječji san i njegove ritmove te osiguraju da dijete spava koliko je potrebno.

E, tu nastaje problem. Razaznati je li riječ o nesanici ili ne, kod novorođenčadi, beba i male djece nije nimalo lako. Svi znamo da bebe spavaju ili ne spavaju u svako doba. Njihov ciklus spavanja potpuno je drukčiji. Nije drukčiji samo od onoga kod odraslih, već postoje razlike između ciklusa u novorođenčadi te kod djece starije od dvije godine. Kad tome dodamo dojenje i razlike od djeteta do djeteta… nastaje nered.

Ovim možemo pomoći
NORMIA BABY, LGG + BB12, kapi

Bebu valja stavljati na spavanje svaku večer u isto vrijeme, s istim razmakom od posljednjeg obroka, koji ne bi smio biti težak i sadržavati kofein, poput čokolade, keksa s čokoladom ili kakaa.

Što valja znati? Najprije, brojke: bebe u dobi od 3 mjeseca do 1 godine spavaju do 12 sati po noći, u kombinaciji s čestim kratkim periodima spavanja tijekom dana. Neki manje, neki više. Djeca od 1 do 3 godine spavaju do 14 sati dnevno te jednom po danu. Osim toga, bebe spavaju u kratkim ciklusima od 60 minuta naizmjence dubokog i lakog sna. Nalete li zvukovi, pokreti ili glad u razdobljima lakog sna, beba se budi, a to može dovesti do nesanice.

Stoga valja stvoriti ritual prije spavanja. Spavaća soba nije mjesto za igru, već mjesto u kojemu je mirno, nema igranja i ide se na spavanje. Kupanje nije nužno svaku večer, osobito ako beba ima problema s dermatitisom, a gledanje glasnog TV-a u susjednoj sobi, jarka svjetla i slušanje glazbe nisu preporučljivi.

Bebu valja stavljati na spavanje svaku večer u isto vrijeme, s istim razmakom od posljednjeg obroka, koji ne bi smio biti težak i sadržavati kofein, poput čokolade, keksa s čokoladom ili kakaa. Ako beba i dalje ne spava dobro, pratite prehranu – kolike i otežana probava mogu biti uzrok nesanice. Tu vam može pomoći Normia Baby koja sadrži LGG® i BB-12® sojeve bakterija, a riječ je o najbolje istraženim sojevima za primjenu kod dojenčadi i beba te će sigurno umanjiti probavne tegobe.

Provjerite izbijaju li možda zubići pa pomozite pripravcima ili masažom da se smanji bol i beba će zaspati. Provjerite pelene, osobito ako koristite platnene – dijete s mokrom pelenom teško će zaspati. Ako beba i dalje ne može zaspati ili spava vrlo malo, obvezno kontaktirajte liječnika.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.