Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pet namirnica koje pogoduju mršavljenju

1 min čitanja Objavljeno: 14.4.2017.

Da biste smršavjeli, nije dovoljno samo naporno vježbati, potrebno je i promijeniti prehranu. Donosimo vam popis 5 super namirnica koje vam u tome mogu pomoći.

Cimet je začin koji bi svaka osoba koja želi održati zdravu tjelesnu težinu trebala imati u svojoj kuhinji.

Zeleni čaj

Ovaj napitak pomaže u gubljenju kilograma jer je bogat antioksidansima koji ubrzavaju metabolizam te tako pospješuju gubitak kilograma. Ako ga pomiješate s limunom, učinak će biti još jači.

Jaja

Premda ih mnogi u prvome redu percipiraju kao izvor masnoća, jaja su vrijedan saveznik tijekom mršavljenja. Prije svega pomažu u izgradnji mišićne mase jer su bogata proteinima, a poznato je da, što je veća mišićna masa, to je brži metabolizam. Brz metabolizam znači brže i lakše gubljenje suvišnih kilograma.

Brokula

Brokula je niskokalorično povrće bogato brojnim vitaminima i mineralima, a dokazano je da vitamina A i C ima u prosjeku gotovo dvostruko više nego naranča, premda su agrumi poznati po visokoj koncentraciji tih vitamin. U mršavljenju vam pomaže zato što je bogata vlaknima pa vas drži dulje sitima. No, to ne znači da biste se trebali hraniti velikim količinama ove kupusnjače jer, nažalost velika količina vlakana znači i pojačan rizik od vjetrova i napuhnutosti.

Brazilski oraščići

Ovi orašasti plodovi idealna su zamjena za nezdrave grickalice, a i obiluju raznim vrijednim vitaminima i mineralima. Posebno je važno što sadrže mnogo selena koji, osim što ima pozitivan učinak na smanjenje rizika od raka prostate i dojke, pomaže i pri obuzdavanju apetita.

Cimet

Cimet se smatra superhranom, a razlog tome u potpunosti je opravdan. Osim što na brojne načine povoljno djeluje na ljudsko zdravlje, cimet je začin koji bi svaka osoba koja želi održati zdravu tjelesnu težinu trebala imati u svojoj kuhinji. Naime, taj mirisni začin znatno pomaže u ubrzanju metabolizma i snižava razinu šećera u krvi. Možete ga dodati voću, umiješati u žitne pahuljice, čaj ili kavu.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.