Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Plivanje i nakon ljeta

2 min čitanja Objavljeno: 28.11.2018.

Visokim temperaturama došao je kraj, no to ne znači i kraj tjelovježbe za ovu godinu. Iz morske vode potrebno je samo prebaciti se u malo mirniju luku i zaplivati u bazenu dok ponovno ne osvanu sunčaniji dani.

Tjelesne prednosti

Plivanjem se aktiviraju mišići cijeloga tijela, a uzastopnim ponavljanjem određenih radnji naše tijelo pamti pokrete i potiče tjelesnu kondiciju. Osim što nas održava fit i tijekom zime, izvrsno utječe na gipkost kralježnice, ali i zglobova. Veliki plus plivanja, osobito u ovom dijelu godine kada smo manje aktivni, je i činjenica da tako brže trošimo kalorije, a kombinacija strujanja vode i plivanja dokazano smanjuje i celulit.

Specifičnost zimskoga plivanja je i postupno uspostavljanje termoregulacije tijela. Naime, zbog niskih vanjskih temperatura, automatski je i naša tjelesna temperatura mrvicu niža, a aktivnim plivanjem tijelo će s vremenom postati otpornije na hladnoću pa će nam i imunitet biti malo snažniji.

Plivanje je odlično za kardiovaskularni sustav jer tlak vode pritišće naše tijelo i tako omogućuje dotok čak oko 20 posto više krvi u srce. Zbog tog pritiska koji stvara voda, plivači su prisiljeni udisati dublje i više kisika, a time pak dugoročno mogu povećati svoj kapacitet pluća.

Preporučuje se minimalno od 15 do 30 minuta treninga plivanja, i to barem tri puta tjedno.

Psihičke prednosti

Brojne obveze i užurbanost svakodnevice dovode naše tijelo u trajno stanje stresa, stoga je preporučljivo pronaći svojevrstan ispušni ventil. Plivanje u bazenu izvrsna je antistres terapija, no da bi bilo učinkovito, preporučuje se minimalno od 15 do 30 minuta treninga, i to barem tri puta tjedno. U početku biste trebali krenuti malo sporijim tempom dok se tijelo ne zagrije, a onda postupno ubrzavati.

Aktivan način života zahtijeva i određene izvore energije kako bi se poboljšali rezultati. Magnezij ima veoma važnu ulogu u našem organizmu – opušta mišiće i bolne grčeve, ublažava stres, regulira tjelesnu temperaturu… Međutim, kako ga ljudsko tijelo ne proizvodi, potrebno ga je uzimati kao dodatak prehrani, stoga preporučujemo Magnesium Top Direkt. Sadrži i vitamin B6, jedan od osam vitamina B koji tijelu pomažu hranu pretvoriti u energiju koja mu je svakodnevno prijeko potrebna.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.