Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Šest savjeta za bolje raspoloženje

2 min čitanja Objavljeno: 20.11.2016.

Premda su nam možda jutro, večer ili pak cijeli dan bili teški i zahtjevni, danas si često ne možemo dopustiti razdoblja samovanja, ljutnje ili pak jednostavan bijeg od onoga što nas tišti. Naše obitelji, poslovi, kućni ljubimci i razne druge obveze uglavnom zahtijevaju da se njima pozabavimo odmah. Što, dakle, učiniti da brzo vratite energiju i pozitivan duh za teških dana?

Život današnjice prožet je, nažalost, mnogim stresnim situacijama, a razdoblja lošega raspoloženja više su pravilo nego iznimka. Ipak, postoje načini da se relativno jednostavno i brzo oslobodimo negativnih emocija i vratimo stabilnost koja nam je prijeko potrebna. Tih negativnih emocija koje nas opterećuju te trenutačno možda čine nesposobnima za normalnu komunikaciju, važno je čim prije osloboditi se, a za to su nam na raspolaganju razne metode.

1. Kratka šetnja

Ako se zbog lošega raspoloženja bojite da ćete svojom pojavom ili negativnim emocijama nabijenom komunikacijom pokvariti zabavu, izazvati konflikt ili jednostavno uništiti raspoloženje još nekome, pokušajte nakratko prošetati kako biste se smirili. Pokušajte se tijekom šetnje usredotočiti na vlastito disanje, odnosno dišite polako i pravilno da bi se primirila andrenalinska reakcija u vama. Kako biste se u potpunosti mogli usredotočiti na disanje, razmišljajte jedino o tome kako pravilno disati, a sve druge misli uklonite. Na taj ćete se način barem djelomično osloboditi i onih negativnih.

2. Slušanje glasne glazbe

Ako ste pak sami u uredu ili kod kuće, negativne emocije možete izbaciti i pjevajući uz glasnu glazbu. Neovisno o tome želite li se isplakati ili vrištati, glasna muzika zajamčit će vam privatnost, odnosno onemogućiti da vaše emocije dopru do okoline. Na koji god način izbacili svoje loše emocije, nakon toga ćete se zaista barem kratkotrajno osjećati mnogo lakše.

3. Mirisna kupka

Blagodati umirujućih toplih kupki su nebrojene, a jedna od njih je i povoljan utjecaj na sveopće psihofizičko stanje. Topla voda, tišina i opojni mirisi pripomoći će vam da se opustite i nakon sat vremena iz kupaonice izađete smireni i mnogo bolje volje.

4. Druženje s kućnim ljubimcima

Jeste li znali da milovanje mačke pomaže u snižavanju visokoga krvnog tlaka? Kućni ljubimci djeluju blagonaklono na naše raspoloženje, ali i zdravlje. Ako ste loše volje, poigrajte se sa svojom mačkom ili psom, a mogu vam praviti i društvo tijekom šetnje. Zbog njihova veselja što im posvećujete pozornost, odmah ćete se i vi osjećati bolje.

5. Kuhanje

Kuhanje je kreativan proces te će vam također pomoći da se usredotočite na nešto drugo, umjesto na izvor vaših loših emocija. K tome, ako se upustite u pečenje kolača, onda je dobro raspoloženje zajamčeno: šećer instantno podiže razinu energije u tijelu, a očaravajuće arome kao što su vanilija ili naranča koje možete ubaciti u kolače dodatno će pomoći da doista uživate u trenutku.

6. Aktivna tjelovježba

Ako ste ljubitelj rekreacije i dobre tjelesne kondicije, u dane kada ste loše volje priuštite si nešto više od lagane šetnje. Nebrojeno je puta dokazano da pojačana fizička aktivnost pridonosi poboljšanju raspoloženja jer se tijekom vježbanja u našemu mozgu otpušta endorfin – hormon sreće.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.