Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL Savjetovalište

#Ostalo

Imam 45 godina. Prije 6 mjeseci dobila sam Atenolol tablete zbog ubrzanoga srčanog ritma. Srčani se rad stabilizirao. Tlak mi je nešto niži nego prije terapije. Osjećam li zbog toga umor i pospanost? Hoću li ih doživotno morati uzimati?

Kao i ostali lijekovi iz skupine beta-blokatora, Atenolol može izazivati osjećaj umora i pospanosti, pogotovo ako je istovremeno krvni tlak niži. Ako je doza mala (12,5 – 25 mg) lijek se može probati ukinuti, a ako je doza viša, onda najprije prepoloviti dozu. Ukidanje lijeka ovisi o više čimbenika: ako je ritam normalan i samo ubrzan – odluka o ukidanju ovisi o tegobama bolesnika, to je simptomatska terapija. Ako je u podlozi neka srčana bolest kao angina pektoris, zatajenje srca, onda bi lijek ipak trebalo zadržati u terapiji.

Srdačan pozdrav,

Sandro Brusich, dr. med.

Postavite nam pitanje ili pogledajte odgovore na pitanja drugih korisnika koje je odabralo naše uredništvo.

Poštujemo vašu privatnost - sve objave u JGL Savjetovalištu su anonimne!

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.