Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Aqua Maris Refresh proizvod godine u kategoriji zdravlja

1 min čitanja Objavljeno: 17.12.2014.

U sklopu projekta Proizvod godine koji je treću godinu za redom organizirao najposjećeniji hrvatski ženski portal www.zena.hr, u hotelu Esplanade održana je svečana dodjela nagrada. Nagrade su pripale najpopularnijim proizvodima u Hrvatskoj prema sudu čitateljica portala www.zena.hr, vodećeg lifestyle mrežnog izdanja za ciljnu skupinu žena na području Hrvatske i regije. Aqua Maris Refresh, novi proizvod iz linije Aqua Maris riječke farmaceutske tvrke JGL d.d., slavio je u kategoriji zdravlja. U ime JGL-a nagradu je preuzela Tamara Radić, direktorica marketinga JGL-a za Regiju JIE.

Aqua Maris Refresh spoj je blagotvorne morske vode iz Jadrana obogaćene hidrolatima lavande i smilja, osvježava, štiti i čisti suh i nadražen nos čime omogućava dugotrajnu njegu iritirane i suhe sluznice nosa. Hidrolati lavande i smilja imaju analgetsko, antiseptičko, protuupalno, antialergijsko djelovanje kao i umirujuće djelovanje na cijeli organizam. Proizvod je u potpunosti prirodan, bez aditiva i konzervansa te prikladan za svakodnevnu uporabu.

Aqua Maris trenutačno je prisutan na čak tri kontinenta i u više od 30 zemalja, jedan je od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova čiji izvoz čini 98 posto njegove prodaje, a sukladno podacima konzultantske kuće Nicholas Hall za 2013., Aqua Maris je i najprodavaniji brend na svijetu u segmentu fizioloških otopina i otopina na bazi mora s globalnim tržišnim udjelom od osam posto.

U konkurenciji od čak 490 nominiranih proizvoda iz segmenta robe široke potrošnje glasanju se odazvalo gotovo trideset i pet tisuća čitatelja portala www.zena.hr, a potrajalo je više od dva i pol mjeseca.

Ova nagrada veliko je priznanje budući da su žene većinom te koje donose odluke o kupnji proizvoda široke potrošnje. Istraživanje o kupovnim navikama Hrvatica pokazalo je da Hrvatice uživaju u kupovini te da nerijetko u trgovinama provode i do nekoliko sati tjedno, primjećuju reklamne kampanje i vole isprobavati novitete na tržištu, često kupuju impulzivno, a internet prednjači kao medij putem kojeg se informiraju o proizvodima.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.