Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL kapitalizirao vodeće tržišne pozicije brendova u Rusiji

4 min čitanja Objavljeno: 08.2.2017.

Tvrtka JGL prodala je svoj ruski portfelj proizvoda brenda D-Panthenol i proizvode iz segmenta ženskog zdravlja mađarskom Egis Pharmaceuticals-u. Osim prodaje brendova, poslovni odnos uključuje i nastavak proizvodnje svih proizvoda iz ugovora u riječkom pogonu JGL-a.

Odluka o prodaji proizvoda brendova D-Panthenol, Vagilac, Feminal i Folacin na ruskom tržištu iskorak je u implementaciji strategije JGL-a, kao i snažnijoj orijentaciji na ključna terapijska područja – respiratorno i oftalmičko.

“Nastavljamo fokusirati se i jačati strateške segmente u kojima smo već dokazali konkurentnost na globalnom tržištu. Naša izvozna orijentacija, kojoj su temelj stabilne pozicije na najvažnijim izvoznim tržištima, posebice ruskom, i dalje je ključna okosnica dugoročnih planova rasta i razvoja tvrtke. Usprkos otežanim tržišnim okolnostima koje utječu na sve proizvođače, u Rusiji zadržavamo dobre rezultate prodaje, a naši brendovi Aqua Maris i Dramina i dalje su lideri u nasal saline segmentu, odnosno području antiemetika”, riječi su Ive Usmianija, predsjednika Upravnog odbora.

Kroz nedavno instaliranu, naprednu tehnološku platformu sterilnih sprejeva i očnih kapi, te tehnologiju Bag-on-Valve, unutar kompleksa JGL Pharma Valley, JGL kupcima želi ponuditi visokokvalitetne proizvode s dodanom vrijednošću, te ojačati svoje pozicije na velikim izvoznim tržištima, od kojih je ključno rusko. Tvrtka je u Rusiji prisutna od 1998. godine i tijekom tih godina izgradila je bliske odnose s liječnicima i farmaceutima, kao i pacijentima.

Danas JGL zauzima visoko 38. mjesto na rang listi od dvije tisuće kompanija na ruskom OTC tržištu, dok je brend Aqua Maris lider u nasal saline segmentu. Najnovije partnerstvo s Egisom dodatna je potvrda stručnih znanja JGL-ovih zaposlenika i proizvoda čija je europska kvaliteta rezultirala velikim brojem lojalnih i zadovoljnih partnera i kupaca.

Prihod ostvaren prodajom ruskog portfelja proizvoda tvrtka će dijelom iskoristiti za smanjenje kratkoročnih i dugoročnih financijskih obveza, a dijelom uložiti u razvoj proizvoda s dodanom vrijednošću i njihovu marketinšku promociju.

“Ne isključujemo mogućnost da dio prihoda uložimo u ciljane akvizicije, stoga kontinuirano pratimo i evaluiramo prilike u strateškim područjima, na odabranim tržištima.”, zaključuje Usmiani.

O JGL-u

JGL je hrvatska farmaceutska tvrtka sa sjedištem u Rijeci, specijalizirana za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i otorinolaringologiji. Unaprjeđenjem kvalitete života kroz brigu o zdravlju svojih kupaca, JGL nudi proizvode svih tehnoloških oblika u raznim legislativnim kategorijama, poslujući na 34 inozemnih tržišta. Propulzivni, održivi rast temelji se na ulaganju u znanja zaposlenih, strategijama razvoja i lansiranja novih proizvoda, kao i širenja na nova tržišta.

Ukupni prihodi Grupe JGL u 2015. godini iznosili su 106 milijuna eura, od čega je 78 posto prihoda od prodaje realizirano na izvoznim tržištima. Izvoz je prvenstveno ostvaren na ključnoj regiji tvrtke – Zajednici nezavisnih država (tržištima Rusije, Kazahstana, Bjelorusije i Ukrajine), temeljem čega se JGL potvrđuje kao tvrtka s naglašenim internacionalnim predznakom. Osim u Regiji ZND-a, kroz tvrtke kćeri i predstavništva JGL je prisutan u cijeloj Jugoistočnoj Europi, a za ključne strateške brendove s partnerima ima sklopljene ugovore o suradnji u zemljama širom EU. JGL se u proteklom razdoblju intenzivno fokusira i na velika, brzorastuća tržišta i ključne regije svijeta – Aziju, Afriku, Bliski istok i Južnu Ameriku.

Portfelj tvrtke tijekom 2016. godine uvećan je za ukupno 44 nova proizvoda, od čega 29 na regiji Jugoistočne Europe, 13 na tržištima koja čine globalnu regiju i dva u Regiji ZND-a. Generalno, portfelj čini 160 brendova, 460 proizvoda, 1.360 varijacija i 6.000 artikala, prilagođen je specifičnostima pojedinog tržišta, te je postigao prepoznatljivost u odabranim tržišnim i terapijskim segmentima, posebno u segmentima nazalnih dekongestiva na bazi morske vode i oftalmika u cijelom terapijskom spektru. Najinternacionalniji brend tvrtke je Aqua Maris, trenutno prisutan na čak tri kontinenta i u više od 30 zemalja.

Uz konstantnu nit vodilju morske vode, u JGL-u se kontinuirano radi i na formulacijama novih generacija receptnog portfelja lijekova. Prošle je godine u tvrtki razvijen prvi generik ksilometazolin klorida i ipratropijevog bromida, koji u svom sastavu sadrži i morsku vodu. U segmentu oftalmološkog portfelja razvijaju se umjetne suze (natrij hijaluronat) bez konzervansa u multidose pakiranju pod brendom Vizol S, te receptni lijekovi – generičke inačice vodećih antiglaukomskih lijekova i antiinfektiva. Ulaganjem u razvoj vlastitih proizvoda s dodanom vrijednošću u području tehnoloških inovacija, stvaraju se ključne pretpostavke za kontinuirani rast i razvoj kompanije.

Grupa JGL zapošljava 926 zaposlenika, od čega njih 312 u Regiji ZND-a.

O Egisu

Egis Pharmaceuticals PLC sa sjedištem u Mađarskoj jedno je od vodećih generičkih farmaceutskih društava koja prvenstveno posluju u srednjoj i istočnoj Europi i Zajednici nezavisnih država. Djelatnosti tvrtke obuhvaćaju istraživanje i razvoj, proizvodnju, prodaju i marketing.

U poslovnoj godini 2015./2016. Egis je lansirao sedam novih linija proizvoda, a portfelj tvrtke sastoji se od 595 proizvoda. Iako se najveći udio u prihodima od prodaje odnosi na proizvode za kardiovaskularni, središnji živčani i dišni sustav, društvo se neprekidno usmjerava i na nova terapijska područja.

Egis Grupa u poslovnoj je godini 2015./2016. samo od izvoza ostvarila je 80 posto neto prodaje od 536 milijuna eura. API-ji, tablete, injekcije i galenski pripravci prodaju se u gotovo 60 zemalja diljem svijeta, a Egis Grupa ima predstavništva i podružnice u 17 zemalja.

Tvrtka je 2013. godine na tržište lansirala svoje prvo bioslično monoklonsko protutijelo u Europskoj uniji koje je Europska komisija odobrila na temelju stručne procjene Europske agencije za lijekove (EMA). Zahvaljujući ugovoru s Celltrion Grupom, Egis na strateškim tržištima nudi bioslične inačice osam najprodavanijih bioloških lijekova.

Rusija, kao glavno izvozno tržište društva, ima osobito značajnu ulogu u strategiji razvoja. Egis danas zapošljava više od 600 radnika u Rusiji koji obuhvaćaju svih osam federalnih regija, tj. više od 80 posto cijelog državnog područja. Egis se nalazi među Top 20 generičkih farmaceutskih kompanija na ruskom tržištu.

Društvo kontinuirano nastoji dodatno proširiti svoj portfelj visoke kvalitete, ostvariti pristup novim tržištima i ojačati svoj položaj na većim izvoznim tržištima, prvenstveno u segmentu bezreceptnih lijekova.  

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.