Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL tri puta bolji u Rusiji, dva puta u Hrvatskoj

2 min čitanja Objavljeno: 05.3.2019.

Brendovi JGL-a, prema nezavisnim tržišnim podacima, postigli su odlične rezultate u 2018. godini, posebice na najvećim tržištima na kojima kompanija posluje – u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i Kazahstanu. U Rusiji JGL-ovi brendovi rastu tri puta brže od ukupnog tržišta, u Hrvatskoj dva puta brže od tržišta bezreceptnih lijekova i medicinskih proizvoda te deset puta brže u Ukrajini.

Primjerice, na ruskom tržištu Aqua Maris dosegao je 26 posto tržišnog udjela, dok je Meralys u segmentu nazalnih dekongestiva premašio sve postavljene ciljeve. Vrijedi istaknuti i rezultate Dramine koja je povećala svoj tržišni udjel za 1,5 posto te dermatološkog portfelja koji raste dvoznamenkastim stopama.

S obzirom na političke rizike koji su uzrokovali volatilnost tečaja rublje u 2018. godini, veliki uspjeh predstavlja daljnji rast tržišnih udjela naših brendova i ukupno dostizanje ciljeva poslovanja. Rezultat je to fokusiranog rada, prvenstveno na poboljšanju performansi prodajno-marketinških aktivnosti te optimizaciji zaliha na tržištima“, istaknuo je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.

Na domicilnom hrvatskom tržištu najbolje rezultate u dijelu bezreceptnog portfelja ostvarili su Meralys HA i Vizol S, sa značajno većim rastom od tržišnoga, dok je Aqua Maris i dalje tržišni lider u svom segmentu. Uspješni niz slijede Dramina i Reflustat, novi proizvod koji prirodno i učinkovito ublažava simptome žgaravice.

Tržište koje je u prošloj godini JGL-u donijelo najbolje rezultate jest ukrajinsko tržište. Svi brendovi u Ukrajini ostvarili su pozitivan, dvoznamenkasti rast. Izdvajaju se Aqua Maris i Meralys sa 70 posto rasta, kao i odličan start oftalmološkog portfelja koji je u prvoj godini lansiranja ostvario rast od 80,5 posto. Sličan pozitivan trend oftalmološki portfelj tvrtke pokazuje i na referentom tržištu Kazahstana na kojemu je JGL ušao u područje oftalmika u drugom kvartalu 2018. godine. Snažan iskorak napravljen je i u segmentu antialergika na svim spomenutim tržištima kako u području nosa tako i u području oka. Uz pozitivne reakcije korisnika koji pate od alergija, ovakvi su rezultati najbolji motiv za daljnji razvoj ovog područja.

Promjena trendova na najvažnijim tržištima JGL-ov je ključni uspjeh u 2018. godini. Rasli smo brže od tržišta i povećali svoje tržišne udjele, što nam je omogućilo da radimo na upravljanju cijenama, zalihama i troškovima te posljedično povećanju profitabilnosti i smanjenju zaduženosti. Zadovoljni smo postignutim i čvrsto vjerujemo da će nam 2019. donijeti nastavak dvoznamenkastog rasta.” zaključuje Mislav Vučić.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.