Od početka godine u JGL-u zaposleno 45 novih ljudi

Prema posljednjim statističkim podacima, u Hrvatskoj ima oko 336.000 nezaposlenih, što je za oko 39.000 manje nego što ih je bilo u veljači ove godine. Pad nezaposlenosti očekivano je vezan uz turističku sezonu, ali je i rezultat aktivne Vladine politike zapošljavanja, ponajprije mjera za mlade i nezaposlene. Primjerice, jedna od tih mjera uključuje stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa i naknadu od 1.600 kuna, u kojem doprinose plaćaju poslodavci kojima se novac kasnije vraća, a Hrvatski zavod za zapošljavanje dodaje 1.600 kuna mjesečne naknade svakoj osobi koja se stručno osposobljava.

Hrvatska je zemlja velikih regionalnih nejednakosti te je tako Virovitičko-podravska županija rekorder po stopi nezaposlenosti. Što se pak gradova tiče, Velika Gorica je grad s najmanje nezaposlenih u Hrvatskoj, dok najveću nezaposlenost ima samo 39 kilometara udaljena Petrinja. U skupinu gradova koji slabo stoje sa zaposlenošću spada i Rijeka u kojoj je stopa nezaposlenosti gotovo 11 posto, kao primjerice u Karlovcu. Stoga je značajno kad u Rijeci postoje tvrtke koje i u doba recesije bilježe rast zaposlenosti.

Među njima je JGL, koji od početka ove godine pa do sredine rujna zapošljava 45 novih ljudi, od čega 37 u Hrvatskoj, 2 u regiji Jugoistočne Europe i 6 u regiji ZND-a, a dodatno je angažirano i 12 zaposlenika putem agencije za ustupanje radnika. Svi novozaposleni u Hrvatskoj zaposleni su u sjedištu tvrtke u Rijeci, što je ponajprije proizašlo iz potrebe da se, obzirom na dosad najveći pokrenut investicijski ciklus tvrtke, na vrijeme osiguraju kadrovi za rad u specijaliziranim proizvodnim odjelima.

S obzirom da je realizacija planiranih zapošljavanja u JGL-u najvećim dijelom bila koncentrirana u prva tri kvartala 2013. godine, do kraja godine u planu je zaposliti još nekolicinu ljudi. Što se pak profila zaposlenika i najzastupljenije struke tiče, u JGL-u je naglasak na farmaceutskim i bio-medicinskim strukama, a potom i na ostalim specijalističkim i inženjerskim profilima unutar farmaceutske industrije. Najveći izazov i dalje ostaje područje ekspertnih znanja s iskustvom u farmaceutskoj industriji, što se ponajprije odnosi na visoku stručnu spremu, iako se ne isključuje niti viša i srednja, budući da je ključ uspjeha iskustvo u branši.

Ove je godine upravo kroz spomenutu mjeru stručnog osposobljavanja za rad za 1.600 kuna JGL i ostalim strukama pružio mogućnost stjecanja radnog iskustva. Trenutno je u Rijeci na godinu dana angažirano 10 mladih stručnjaka, među njima i ekonomista, a do kraja godine tvrtka planira otvoriti još tri takva mjesta.

Tvrtka nudi širok raspon mogućnosti za početak i/ili nadogradnju karijere ponajprije farmaceutima, obzirom da se već na fakultetu stječu znanja o brojnim farmaceutskim područjima rada - proizvodnji, oblikovanju lijekova, kvaliteti, istraživanju, razvoju, marketingu i prodaji. Međutim, otvorena je i za brojne druge struke, kako medicinske i tehničke, tako i društvene te humanističke. Cilj je kod svakog zaposlenika od početka razviti kulturu rada okrenutu partnerima i klijentima - i internim i eksternim, kao i izvrsnim rezultatima. U JGL-u postoji razumijevanje da je za uspjeh u izazovnom poslovnom okruženju važno imati talentirane pojedince na svim razinama organizacije. Stoga svojim zaposlenicima daju priliku da napreduju i ostvare puni potencijal pomnim planiranjem karijere i podrškama kroz edukacije i usavršavanja.

S obzirom na značajnu dosadašnju dinamiku rasta i vrlo ambiciozne planove za budućnost, paralelno uvođenje velikog broja novozaposlenih predstavlja značajan izazov za tvrtku. Kako bi održali "zdravi krvotok" organizacije, pokrenuli su inicijative za izgradnju vještina mentorstva icoachinga, transfera znanja te osnaživanja njihovih temeljnih korporativnih vrijednosti i kulture koje su prvo čime se novi zaposlenik susreće. Novozaposleni kroz plan uvođenja i upoznavanja s tvrtkom, koji u načelu traje od 3 do 6 mjeseci, sustavnim pristupom dobiva informacije, alate i specifična znanja za samostalno obavljanje aktivnosti prema opisu posla određenog radnog mjesta, što mu pomaže da se što prije i što bolje integrira u tvrtku.

U okviru ključnih kompetencija u koje se u ovoj farmaceutskoj tvrtki u prvom redu ubrajaju stručna znanja i vještine, najveći izazov predstavljaju ona radna mjesta koja za svoju isporuku imaju zahtjevan vrlo specifičan set kompetencija i nije ih lako pronaći na tržištu rada. Samo neka od njih su: tehnološka znanja iz područja oblikovanja lijekova - premda su JGL-u fokus sterilne otopine, proizvode se i lijekovi u svim tehnološkim oblicima osim parenteralnih otopina, zatim iz područja tehnološkog razvoja, kontrole i osiguranja kvalitete, registracija te ostale kombinacije znanja i iskustva koje proizlaze iz specifičnosti JGL-ovih procesa i modela rada. Upravo zato da bi stečeno znanje sačuvali i kapitalizirali, u planu je i osnivanje JGL centra znanja.

Drugi kanal uz pomoć kojeg se u ovoj tvrtki umanjuje efekt deficitarnih iskusnih profila program je SPOJ koji, kao svojevrsni paket radne stipendije, omogućuje mladim talentiranim farmaceutima zapošljavanje u vidu jednogodišnjeg edukativnog programa po principu rotacije i učenja kroz sve relevantne odjele u tvrtki. Tim principom i zaposlenik i tvrtka dobivaju - kroz širinu jednogodišnjeg učenja i upoznavanja osoba u programu shvati za koji posao ima najviše sklonosti, a tvrtka može upravo prema tim sklonostima mladom talentu ponuditi najprilagođenije radno mjesto u okviru potreba.

Specifični elementi koje JGL može istaknuti kao prednosti u privlačenju visoko stručnog kadra vide se, prije svega, u velikom rasponu mogućnosti zaposlenja, posebice za farmaceutsku struku koja je interdisciplinarna i samim time prilagodljiva za brojna strateška područja kojima se tvrtka bavi. Osim toga, tu je još i otvorenost sredine koja novog zaposlenika prihvaća i pomaže mu da se što je moguće prije uklopi. I na kraju, tu su i brojni poslovni izazovi - tvrtka već dugo godina strateški promišlja i ne posustaje u iskazivanju ambicije stalnog rasta i napretka. Dokaz tome i najveći iskaz vjere u svoje snage aktualna je proizvodna investicija vrijedna 350 milijuna kuna.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Da bi prilagodili rezultate pretrage, molimo odgovorite jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.