Impresivno postignuće: Meralys u europskom finalu najefikasnijeg i najkreativnijeg marketinškog ostvarenja

Brojne osvojene nagrade na domaćem i regionalnom tržištu, među kojima i veliki Grand Prix domaćeg izdanja natjecanja Effie, nisu bile dovoljne! JGL-ova sjajna Meralys kampanja „Šta to stavljaš u nos“ (kreativno prilagođenog imena za ovo natjecanje: „Oš i Effie stavit u nos?“) finalist je ovogodišnjeg Effie Awards Europe!

Više od 140 profesionalaca marketinške industrije iz više od 20 europskih zemalja odabrali su najefikasnije projekte godine koji su se izdigli iznad ostalih te izvanredno tržišno komunicirali u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

Ovo je fantastična vijest i impresivno postignuće za nas! Dokaz da se relevantna i autentična komunikacija, uz pravu dozu hrabrosti, prepoznaje i cijeni. A upravo prepoznavanje stvarne autentičnosti vodi ka snažnijem emocionalnom povezivanju s brendom, budi strast i inspirira. Ponosna sam na povijesni uspjeh JGL brenda i činjenicu da je naš iskorak osnažio Meralys, ali i nadmašio sva prodajna očekivanja. Kampanja koju danas prepoznaje cijela Hrvatska i regija ide dalje, želimo joj svu sreću na gala dodjeli koja se održava 5. prosinca 2023. u Bruxellesu“, poručila je Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica za Meralys koja je vodila čitav projekt uz kreativnu agenciju Utorak. Biro za propagandu.

Kampanja za Meralys jedini je finalist kategorije „Zdravlje“ te jedan od dva hrvatska predstavnika na ovogodišnjem natjecanju.  Najbolji projekti ove godine dolaze iz zemalja diljem Europe, među kojima su Belgija, Danska, Francuska, Njemačka, Slovenija, Španjolska, Švedska i brojne druge. Najviše finalista našlo se u kategorijama „Positive Change“ u kojima se slave brendovi i projekti koji su posvećeni promoviranju dobrobiti društva i okoliša.

O natjecanju Effie Awards Europe

Effie Awards Europe organizira EACA u suradnji s Googleom i The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), neprofitnom organizacijom ACT Responsible te tvrtkama Adforum.com i Viva Express Logistics. Effie vodi, nadahnjuje i zagovara praksu i praktičare marketinške učinkovitosti kroz obrazovanje, nagrade, stalno razvijajuće inicijative i prvoklasne uvide u marketinške strategije koje daju rezultate. Effie odaje priznanje najučinkovitijim brendovima i agencijama u Europi i smatra se globalnim simbolom postignuća, dok istovremeno služi kao resurs za usmjeravanje budućnosti marketinškog uspjeha.

Ove su godine uvedene nove kategorije koje obuhvaćaju područja „Government & Public“ te „Seasonal/Current Events“. U okviru natjecanja postoje tri skupine kategorija: „Multi-market“ – za kampanje koje se provode u dvije ili više europskih zemalja, „Positive Change“ – za kampanje koje se provode u jednoj zemlji te se zalažu za veće dobro i „Best of Europe“ – za kampanje koje su 2022. osvojile nagradu Gold/Grand Effie na nacionalnom natjecanju, a među kojima je „Oš i Effie stavit u nos?“.

O rezultatima Meralysa

Meralys se već neko vrijeme nalazi na vodećoj poziciji unutar kategorije nazalnih dekongestiva s impresivnih 36% tržišnog udjela na nivou devet mjeseci 2023. te četverostruko većim rastom od glavnog konkurenta!

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Da bi prilagodili rezultate pretrage, molimo odgovorite jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.