Prema najnovijem istraživanju "Poslodavac prvog izbora", koje je tijekom 2024. godine proveo Alma Career Croatia putem portala MojPosao, JGL je ponovno zauzeo visoko šesto mjesto na listi najpoželjnijih poslodavaca u prerađivačkoj industriji u Hrvatskoj.
Ovo je bila jubilarna dvadeseta godina provođenja istraživanja "Poslodavac prvog izbora", kojem je glavni temelj slobodan izbor i percepcija ispitanika o hrvatskim tvrtkama. U 2024. u istraživanju je sudjelovalo više od 34 tisuće ispitanika, što ga čini jednim od najrelevantnijih pokazatelja percepcije poslodavca na tržištu rada.
Na vrhu liste nalazi se Rimac Grupa, a zatim slijede INA, Pliva, Atlantic Grupa i Coca-Cola HBC Hrvatska, dok su odmah iza JGL-a rangirani Končar, Podravka, Kraš te Siemens. U sveukupnom poretku najpoželjnijeg poslodavca, JGL se našao na 19. mjestu, dok je prvo mjesto, petnaestu godinu za redom, odnio dm-drogerie markt.
JGL je i ovim priznanjem ispričao priču svojih vrijednosti – odgovornosti, poštovanja, zajedništva i održivosti – koje nisu samo deklarativne, već utkane u svakodnevni rad, odluke i odnose. Upravo zato, priznanje tržišta JGL-u kao jednom od najpoželjnijih poslodavaca nosi dodatnu težinu.
"Ova vrsta priznanja nikada nam nije bila cilj – ali je dragocjen znak da ono što živimo unutar JGL-a ima odjek i izvana. Najviše nas veseli to što percepcija JGL-a kao poželjnog poslodavca odražava ono što, duboko vjerujem, naši ljudi osjećaju iznutra: da ovdje vrijedi ostati, učiti i rasti. U vremenu velikih promjena, zadržati tu percepciju i održavati angažiranost znači nešto još važnije – da gradimo odnose koji traju. To za nas ima dodatnu težinu jer potvrđuje nešto što gradimo više desetljeća: kulturu povjerenja, mogućnosti i stabilnosti. I najvažnije – predani smo ljudima s kojima to gradimo." - izjavila je Lorena Dika, direktorica Korporativnog HR-a.
Sudionici su u istraživanju istaknuli tri ključna kriterija koji prema njihovom mišljenju određuju idealnog poslodavca. Na prvom mjestu nalazi se mogućnost profesionalnog razvoja (50 posto), a zatim slijede kvalitetni međuljudski odnosi (41 posto) i sigurnost radnog mjesta (37 posto). Visoko su vrednovani i korektan odnos nadređenih prema zaposlenicima, pozitivan imidž tvrtke te ravnoteža između poslovnog i privatnog života.
Čimbenici koji poslodavca čine onim "iz snova" utječu i na zadržavanje radne snage – čak 36 posto ispitanika koji su već zaposleni kod svog idealnog poslodavca izjavljuje da su zadovoljni i da ne razmišljaju o promijeni posla, a njih 11 posto često razmišlja o tome. Ovaj podatak dodatno potvrđuje značaj kvalitetnog i poticajnog radnog okruženja.