Svečanom ceremonijom u kinodvorani Cinestara Zagreb zatvoren je prvi regionalni Case Study Competition 2013. Naime, u organizaciji studentske udruge eSTUDENT, početkom ožujka startalo je još jedno izdanje natjecanja u rješavanju pravih i izazovnih poslovnih slučajeva koje povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta.
Studenti u suradnji s gospodarstvenicima rješavaju poslovni slučaj, imaju priliku razviti analitičke, prezentacijske i komunikacijske vještine te prepoznati vrijednost timskoga rada i odgovornost donošenja odluka. Glavni cilj natjecanja jest povezati ambiciozne i proaktivne studente s prestižnim poduzećima koja posluju u Hrvatskoj.
Na ovogodišnjem CSC-u sudjelovalo više od 2700 prijavljenih studenata sa 70 fakulteta i visokih učilišta iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije te 15 vodećih poduzeća u Republici Hrvatskoj, među kojima je bila i naša tvrtka. Studentima je zadano da procijene trenutnu korporativnu reputaciju i konkurentnu pozicioniranost JGL-a te predstave plan razvoja reputacije s jasnim ciljevima, planom aktivacije i mjerama uspjeha prema ključnim dionicima na našim ključnim tržištima u kontekstu održivog razvoja na temu "Osnaživanje korporativne reputacije kod ključnih dionika u funkciji održivog razvoja".
Kreativnih ideja i inovativnih pristupa u desetak obrađenih slučajeva doista nije nedostajalo, no samo pet timova zaslužilo je ući u finale i dobilo priliku pred JGL-ovom komisijom prezentirati svoja detaljno razrađena rješenja. I opet - budući da mjesta na postolju ima samo za troje - samo tri studentska tima uspjela su nas oduševiti promišljanjem, trudom i predanim radom čime se jedino mogu postići vrlo vrijedni i primjenjivi rezultati u koje se isplati ulagati.
Na svečanoj smo završnici tako nagradne bonove u iznosima od 2000, 4000 i 10 000 kuna predali najboljima od najboljih i to uz sva ostala poduzeća koja su ove godine prepoznala potencijal CSC-a i dali priliku mladim potencijalima. Uz nas, to su bili i predstavnici Adacte, Holcima, I.D., Riva Toursa, Infobipa, Iskona, Karlovačke pivovare, L'Oreala, Nestlea, PBZ-a, Plive, Splitske banke, T-Hrvatskog telekoma, Zagrebačke banke i INE.