Tijekom proteklih mjesec i pol dana studenti su sudjelovali u Realizatoru, sveučilišnom case study natjecanju u organizaciji Zaklade Sveučilišta u Rijeci. Svečano proglašenje pobjednika održano je 4. prosinca 2025.
JGL podržava ovaj projekt još od 2017., a ovogodišnji poslovni slučaj pripremio je Odjel operativne izvrsnosti Tržišnih operacija. Na otvorenju natjecanja, održanom sredinom listopada 2025., direktorica Elvedina Kežman predstavila je studentima poslovni slučaj pod nazivom "Trener 24/7 – inovativna komunikacijska rješenja za edukaciju stručnih suradnika". Cilj je bio osmisliti komunikacijska rješenja, koja omogućuju bržu, učinkovitiju i interaktivniju edukaciju, uz poseban naglasak na podršku u učenju i simulaciju stvarnih situacija s terena.
Ove godine Realizator je zabilježio rekordni odaziv. Prijavilo se ukupno sedam pojedinaca i šest timova s različitih fakulteta – medicine, farmacije, biotehnologije i ekonomije – čime je natjecanje dobilo iznimno vrijednu interdisciplinarnu dimenziju koja je potaknula dodatnu kreativnost pri rješavanju zadatka.
Po dovršetku rada na poslovnom slučaju sudionici su prezentirali svoja rješenja pred stručnim žirijem, u kojem su JGL predstavljali Alexey Tararov i Tina Barić, uz članove Zaklade Sveučilišta u Rijeci i STEP RI-ja. Studenti su u svojim rješenjima prikazali niz kreativnih koncepata – od digitalnih edukacijskih platformi i gamifikacije učenja, do inovativnih tehnoloških alata za simulaciju razgovora i pripremu za terenski rad.
Stručni žiri odabrao je tri najbolja rješenja:
1. Ana Čop (Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci)
2. Angelina Krmpotić (Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci)
3. Ema Sedlić (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci)
Pobjednicima su uručene prigodne nagrade, a kao dodatno priznanje za trud i posvećenost svih sudionika, bit će organiziran posjet JGL-u.
Sudjelovanjem u još jednom Realizatoru predstavnici JGL-a dobili su vrijedan uvid u perspektive budućih stručnjaka, razmijenili znanja i ideje te dodatno učvrstili uspješnu i plodonosnu suradnju JGL-a i akademske zajednice.