Prvo riječko sveučilišno case study natjecanje, popularni "Realizator", pokrenuto je u svom trećem izdanju.
Radi se o projektu koji studentima pruža praktično iskustvo rada na rješavanju stvarnih poslovnih problema, razvijanje prezentacijskih i prodajnih vještina, podršku stručnih edukatora, povezivanje s drugim kreativnim studentima i poduzećima te razvoj inovativnih ideja.
Pozitivno iskustvo koje nam je Realizator pružio prošle godine potaknulo je JGL-ov tim da se natjecanju pridruži i ove godine. Uz ostalih pet poduzeća i institucija, JGL je studentima ponudio poslovni slučaj na temu "Penetracije (rasta) brenda Vizol S u Hrvatskoj kroz inovaciju".
Predstavljanje i uvođenje u slučaj vodila je Anna Maria Donadić, direktorica Strateškog marketinga JGL-a, naglašavajući kako je ključni zadatak donijeti inovaciju u brend kroz nove proizvode u liniji Vizol S, novi način aplikacije korištenja postojećih ili novih proizvoda, korištenje napredne tehnologije u proizvodnji, nove oblike promocije i komunikacije s potrošačima i liječnicima ili kombinaciju navedenih parametara.
Cilj predložene inovacije jest osvijestiti problem suhog oka u populaciji, povećati uporabu proizvoda kod postojećih korisnika te stvoriti nove korisnike proizvoda u Hrvatskoj. Prijaviti se mogu studentice i studenti Sveučilišta u Rijeci, a od ove godine i oni Veleučilišta u Rijeci.