U sklopu trećeg izdanja edukativno-ekološke akcije "Za čiste plaže i čisti nos! Aqua Maris", koju zaposlenici JGL-a već tradicionalno provode sredinom lipnja, zbrinuta je najveća količina otpada do sada - čak pet kubika krupnog otpada sakupljeno je u priobalju južne obale otoka Krka. Dvadesetak zaposlenika hvalevrijednu je inicijativu provelo u uvalama smještenima između Punta i Stare Baške i to povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite okoliša i Svjetskog dana oceana, a s ciljem razvijanja svijesti o važnosti zaštite Jadranskog mora.
U četverosatnoj ekološkoj akciji očišćeni su priobalni dijelovi desetak tamošnjih plaža, a sakupljeno je štošta - od boca, limenki, suncobrana, stiropora, vrećica, mreža, plastičnih lavora, pa sve do odbačenih sandala, tenisica pa čak i ruzinavih frižidera.
S obzirom da je tvrtka u svom poslovanju usko povezana s ljekovitošću čiste, prirodne morske vode, kroz ovakav vid društveno korisnog djelovanja JGL želi vratiti okolišu djelić onoga što od njega uzima, ali i podići ekološku svijest zaposlenika, kao i ostalih korisnika mora.
U tu je svrhu angažirana jedrilica Aqua Maris tvrtke JGL, a uz podršku i pomoć TZ-a Punat i Marine Punat volonterima je osigurano i plovilo "Sv Florijan", koje je pogodno za prilaz plažama. Za adekvatno zbrinjavanje prikupljenog otpada pobrinuli su se djelatnici Komunalnog društva Črnika.
Da JGL ovakvim akcijama dokazuje da brine o zajedničkom dobru te pokazuje kako je svijest o očuvanju ekosustava i njegovih ljepota potrebno kontinuirano razvijati, potvrdio je i Danijel Biljan, direktor KD Črnika:
"Drago nam je što tvrtka JGL treću godinu zaredom aktivno brine o zaštiti okoliša, a posebno što njeni zaposlenici timski zbrinjavaju otpad i pomažu da naše predivne plaže i dalje ostanu upravo takve."
Akcija "Za čiste plaže i čisti nos! Aqua Maris" u samom nazivu ističe ime najpoznatijeg JGL-ova brenda i linije prirodnih preparata na osnovi morske vode iz Jadrana za zdravlje uha, grla i nosa. Zahvaljujući Aqua Marisu tvrtka se ove godine našla na drugom mjestu svjetskih proizvođača preparata u kategoriji nasal saline, a brend je danas prisutan na 32 tržišta svijeta.