Preskoči na glavni sadržaj

Novo ruho Aqua Marisa

Aqua Maris, naš najveći izvozni brend koji je na tržištu od 1999. godine, od nedavno ima novo ruho. Naime, rast segmenta prirodnih sprejeva za nos uvjetovao je i velik broj konkurenata u tom segmentu, te se pojavila potreba za kreiranjem jedinstvenog vizualnog identiteta i jačanja pozicije u svijesti potrošača.

Projekt je rađen u suradnji s jednom od najpoznatijih svjetskih brending kuća, članicom velike Omnicom grupe - Siegel&Gale. Rezultat ovoga projekta je novi dizajn s centralnim elementom kapi, koji je zaštićen kao naše intelektualno vlasništvo. Grafičkim standardima odvojene su linije nos, grlo i uho, kako ne bi došlo do zamjene, a zasebno je razrađena nešto nježnija paleta plave boje za dječje oblike. Uz novo ruho razrađena je i maskota za djecu, simpatična kapljica koja će približiti djeci ovaj proizvod.

Istovremeno s novim dizajnom pakiranja kreirana je i promotivna kampanja, pod sloganom Osnažite osjete  - Lift the senses, čiji je cilj povećati upotrebu preparata morske vode, posebice u segmentu svakodnevne higijene i prevencije.

Aqua Maris je brend koji je danas prisutan u 30 zemalja svijeta, uz 52 milijuna prodanih jedinica do kraja 2010 godine. JGL se s ovim brendom smjestio među četiri najveća proizvođača prirodnih preparata za nos na svijetu, kao prvi s preparatima na osnovi morske vode. Novi vizualni identitet već je jako dobro prihvaćen na tržištima Rusije, Ukrajine i Kazahstana, gdje je doprinio značajnom povećanju prodaje, a istraživanje potrošača u Hrvatskoj pokazuje da ga u odnosu na konkurenciju doživljavaju kao moderniji, življi, ljepši, a proizvode Aqua Maris u novom ruhu, kao proizvode veće vrijednosti od konkurencije.