Preskoči na glavni sadržaj

Širenje Aqua Marisa u regiji ASEAN

Kroz business-to-business (B2B) poslovanje u ASEAN regiji JGL-ov brend Aqua Maris prodaje se na tržištima Tajlanda, Indonezije, Malezije, Filipina, Kambodže i Laosa.

Kroz business-to-business (B2B) poslovanje u ASEAN regiji JGL-ov brend Aqua Maris prodaje se na tržištima Tajlanda, Indonezije, Malezije, Filipina, Kambodže i Laosa.

Pritom, na tržištu Tajlanda brend drži drugu poziciju s 26 % tržišnog udjela, slijedi Indonezija, gdje je treći igrač s 13 % tržišnog udjela, te Malezija sa šest posto tržišnog udjela, gdje Aqua Maris ima četvrtu poziciju na tržištu.

Upravo je za tržište Malezije tijekom ožujka ishodovano registracijsko rješenje za novi Aqua Maris Protecto, sprej za nos s ektoinom, čime se uz Aqua Maris Classic, Strong i Baby dodatno jača pozicija ključnog brenda kompanije na ovim dalekim tržištima.

Povezani proizvodi

Aqua Maris

Aqua Maris je linija prirodnih preparata na osnovi morske vode iz Jadrana, osmišljena za svakodnevnu uporabu, u kući i u pokretu.

Saznajte više