U samo godinu dana X-LAB u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Kazahstanu, Ukrajini i BiH ima više od 1,3 milijuna čitatelja.
Nakon osvajanja regionalne nagrade SomoBorac JGL-ova native platforma X-LAB našla se u finalu među TOP 5 najboljih projekata jedne od najprestižnijih europskih nagrada – Digiday Advertising and Marketing Awards. Ovaj uspjeh, u jakoj konkurenciji s tržišnim liderima, još je jedan dokaz kvalitete i potencijala projekta X-LAB.
X-LAB je edukativna digitalna platforma za brigu o zdravlju, razvijena u suradnji sa zdravstvenim i znanstvenim stručnjacima. Koncept platforme temelji se na tri stupa – novim očekivanjima i dizajnu usmjerenom na potrebe ljudi, holističkom pristupu zdravlju te relevantnim informacijama i pouzdanim izvorima.
Uz više od 35 liječnika i znanstvenika iz šest zemalja X-LAB donosi najnovija istraživanja za učinkovitu brigu o zdravlju očiju, respiratornom sustavu i općem zdravlju. JGL je platformu počeo graditi s Vizol S brendom, a slijedi i lansiranje sadržaja vezanog uz Aqua Maris.
„Za nas ovo nije samo native kampanja, već redefinicija načina na koji želimo stvarati odnose s korisnicima, koristeći teme i jezik blizak njima. Vjerujemo u customer-centric pristup, pa tako i s našim korisnicima želimo komunicirati prije svega kao s ljudima kojima pomažemo u rješavanju problema. Ponosni smo što je međunarodna struka odlučila da je X-LAB među najboljim primjerima native projekata”, riječi su Sonje Stahor Gašpar, direktorice Odjela digitalnog poslovanja JGL-a.