Zlato za Meralys i kampanju "Šta to stavljaš u nos"

Otkako je od listopada prošle godine Meralys krenuo s kampanjom "Šta to stavljaš u nos" nije trebalo puno da upečatljivi stihovi nedvojbeno prenesu poruku kako je uistinu važno šta to stavljamo u nos.

Meralys je sa svojom jedinstvenom kombinacijom lijeka, hijalurona i mora, uz istovremeno odsutstvo štetnih konzervansa najbolje rješenje, ono što bi i nos sam izabrao! 

Na nacionalnom natjecanju Ideja X koje već dvanaest godina nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice, u skupini "Best on Market”, u kategoriji Zdravlje i farmacija, kampanja "Šta to stavljaš u nos" osvojila je- zlato!

Ova nagrađena kampanja koja svakako predstavlja iskorak u kategoriji, rezultat je izvrsne suradnje s kreativnom agencijom Utorak, režiju potpisuje Rino Barbir, a stihove je otpjevao Vojko V. Recept je to, pokazalo se, za nešto drugačije, hrabro, i na kraju- zlatno!

Ponosni smo na ostvarene rezultate i veselimo se novim pobjedama našeg Meralysa!

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Da bi prilagodili rezultate pretrage, molimo odgovorite jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.