JGL nastavlja s ulaganjem u zaposlenike
Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL nastavlja s ulaganjem u zaposlenike

2 min čitanja Objavljeno: 02.4.2020.

Usprkos izvanrednom stanju u zemlji i svijetu koje uzrokuje pandemija COVID-19, tvrtke unutar JGL Grupe trenutno su u dobroj poziciji i još uvijek ne osjećaju značajne negativne učinke krize na poslovne aktivnosti i financijsku situaciju. 

„Iako smo svjedok neplanirane devalvacije valuta na svim tržištima naše ključne Regije CIS, prodajni su rezultati u prvom kvartalu iznad planiranih, prvenstveno zahvaljujući povećanoj potražnji i punom kapacitetu rada. Zahvaljujem našim zaposlenicima što doprinose da se s novonastalom situacijom nosimo sa što manje posljedica.“, riječi su Mislava Vučića, glavnog izvršnog direktora JGL-a.

U kompaniji je, s pojavom prvog slučaja zaraze u Hrvatskoj, organiziran krizni stožer koji svakodnevno prati i nadgleda situaciju vezanu uz COVID-19 i njegove utjecaje na zdravstveni, poslovni, ali i širi ekonomski aspekt te redovito komunicira sa zaposlenicima. Reorganiziran je rad na svim tržištima s ciljem smanjenja rizika potencijalnog širenja zaraze, zabranjena su putovanja i posjete vanjskih partnera, dobavljača i suradnika te su uvedene preventivne mjere za vozače teretnih vozila koji dolaze u kompaniju. U svakom prostoru mjere čišćenja i higijene maksimalno su pojačane, a kontakti smanjeni. Za komunikaciju se koriste napredni tehnološki alati za rad na daljinu, a prodajni timovi povučeni su s terena na svim tržištima te je održavanje kontakata s kupcima usmjereno na mobitele, aplikacije i mrežne edukacije. 

Kao odgovoran akter hrvatskog zdravstvenog sustava, u suradnji s povezanim tvrtkama Adrialabom i Pablo ljekarnama, JGL pojačano plasira proizvode koji mogu pomoći u prevenciji i higijeni nosa, grla i oka, kao što su proizvodi iz linija Aqua Maris, Vizol S i Septogal, paracetamol protiv bolova i lijek koji pomaže pri snižavanju povišene tjelesne temperature, kao i sredstva za dezinfekciju kože, predmeta ili prostora, poput Dermospraya i 70-postotnog denaturiranog alkohola, za kojima vlada veća potražnja zadnjih tjedana. 

„Odgovorno smo pojačali savjetodavne i stručne usluge u ljekarnama, maksimalno zaštitili ljekarnike koji su u bliskom kontaktu s pacijentima. Ujedno, zaposlenike i njihove obitelji opskrbili smo proizvodima za higijenu, zaštitu i prevenciju, a dio novčanih donacija i donacija u proizvodima usmjerili smo prema ustanovama, bolnicama i organizacijama koje pružaju zdravstvenu zaštitu stanovništvu na primarnoj, sekundarnoj i tercijarnoj razini. Posebno sam zadovoljan što, unatoč volatilnim vremenima koja prolazimo, nastavljamo s ulaganjem u zaposlenike. U vrijeme kada mnoge kompanije nažalost zatvaraju radna mjesta i zamrzavaju poslovanje, mi poduzimamo sve mjere da podržimo stalni rast i zaposlenicima damo do znanja koliko su nam važni.“, zaključuje Vučić.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.