Vjerujte svojim očima kad šalju S.O.S. signal
Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL obitelj Novosti JGL MUZEJ FARMACIJE

Vjerujte svojim očima kad šalju S.O.S. signal

1 min čitanja Objavljeno: 28.3.2021.

Znate li da čak 40 % ljudi odlučuje ignorirati simptome suhog oka i ne sluša uobičajene reklamne poruke jer se u njima ne prepoznaje? U JGL-u smo zato u novoj komunikacijskoj strategiji povjerenje u potpunosti dali očima, a rješenje ponudili u našim Vizol S proizvodima.

Početkom ožujka, u suradnji s kreativnom agencijom Señor, finalizirana je nova brend-platforma za Vizol S, pri čemu je središnji motiv Morseov S.O.S. signal, koji se vidi i čuje u svim kreativnim rješenjima i na svim kanalima. S.O.S. signal razumljiva je ilustracija upozorenja da iziritirane oči, izložene naporu, koje su suhe, svrbe i peku… pozivaju pomoć i traže trenutno olakšanje od neugodnih tegoba. S.O.S. signal zapravo je dramatičan poziv na intervenciju bez odgađanja.

Spotovi ciljaju četiri glavne skupine potrošača: mladu majku u napornom životnom i poslovnom tempu, gamera koji obuzet žarom igre ne skida pogled sa svoje konzole, alergičnu osobu izloženu alergenima u naizgled ugodnom okruženju i osobu koja je na radnom mjestu stalno koncentrirana na ekran kompjutora.

Ujedno, poziv je to mnogima da vjeruju signalima koje oči šalju i poruka da trenutno olakšanje i kvalitetno rješenje za svakoga – nudi upravo naš Vizol S portfelj.

Vezani proizvod:

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s korištenjem kolačića.

Više o zaštiti privatnosti i osobnih podataka možete pročitati ovdje

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.