Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Kontakt

Jeste li zdravstveni djelatnik?

JGL danas

O JGL-u

JGL je tvrtka osnovana 1991. godine kao prvo potpuno privatno farmaceutsko dioničko društvo u Hrvatskoj.

Već tada, od prvih dana, vjerovalo se da će s vremenom rasti i postati internacionalna farmaceutska tvrtka koja će poslovati izvan granica Hrvatske. Poduzetnički i ambiciozno, s puno strasti i energije počela se graditi priča koja danas ima više od četvrt stoljeća. Bilo je ključno okupiti i motivirati ljude, stvoriti tim spreman za velike izazove.

Priča o uspjehu JGL-a dobila je na zamahu po izlasku iz okrilja Ljekarne „Jadran“, neposredno nakon sloma Jugoslavije te s početkom proizvodnje generičkih lijekova u kategoriji esencijalnih lijekova. Radilo se o lijekovima malih serija koji velikoj farmaceutskoj industriji nisu bili interesantni jer nisu bili isplativi.

 

Izlaskom iz lokalnih okvira te širenjem poslovanja na teritorij Hrvatske, a potom i regije – u Sloveniji 1992. godine, BiH 1997. godine, a u Makedoniji i Srbiji 2001. godine – učinjen je dodatni iskorak kojim su stvoreni preduvjeti za daljnji rast i razvoj. Pa ipak, pokretanje operacija na tržištima Rusije (1998.), a potom i Ukrajine (2004.) te Kazahstana (2006.), iz sadašnje perspektive pokazalo se kao ključna strateška odluka za tvrtku.

0 brendova
0 proizvoda
0 variacija
0 artikala

Razvoj proizvoda, nova tržišta

Gledajući unatrag, razvoj JGL-a obilježio je izrazito propulzivan rast, a transformacija prema snažnoj i brzorastućoj farmaceutskoj tvrtki dogodila se isključivo organskim rastom – razvojem novih proizvoda i osvajanjem novih tržišta.

Sustavnim ulaganjem u znanja i kompetencije djelatnika, u razvoj novih proizvoda te u bliskost s kupcima, kao i investicijama u suvremenu tehnologiju za izradu i kontrolu lijekova, u relativno kratkom vremenskom razdoblju stvorena je internacionalna farmaceutska kompanija koja danas globalno posluje.

Godine 1991. poslovalo se s jedne adrese, Pulac bb, Rijeka, a danas se proizvodi JGL-a mogu pronaći u 30 zemalja širom svijeta, a njihov broj raste svake godine jer je internacionalizacija poslovanja ključna strateška odrednica kompanije.

 

Osim vlastitim operacijama u regijama Jugoistočne Europe i Zajednice nezavisnih država, na svim ostalim tržištima tvrtka posluje kroz različite vidove i modele suradnje s partnerima – jakim globalnim, regionalnim ili lokalnim farmaceutskim organizacijama razgranate i snažne poslovne mreže. Fokus jačanja pozicija tvrtke usmjeren je na tržište EU-a, ali i rastuća tržišta regija MENA i ASEAN.

 

Portfelj dominantno čine vlastiti proizvodi koji su razvijeni, registrirani i proizvedeni u JGL-ovim pogonima. S obzirom na to da je prepoznatljivost brendova – uz dobru proizvodnu praksu i kvalitetu poslovanja certificiranu prema europskim standardima – bitan pokazatelj snage na tržištu, smjer globalizacije također je jasno naglašen.

Budućnost uz Pharma Valley

S obzirom na to da pronalaženje, zadržavanje i unaprjeđivanje tržišne pozicije u izuzetno kompetitivnom poslovnom okruženju u kojem JGL posluje jednostavno nije moguće bez ulaganja u najsuvremenije tehnologije, tvrtka je tijekom proteklih godina odlučila investirati u Pharma Valley, novi poslovno-istraživačko-proizvodni pogon na Svilnom u Rijeci koji predstavlja najveću investiciju JGL-a ikad.

Prema vlastitoj formuli ravnoteže i održivosti, 2015. realizirana je prva i najobimnija faza najznačajnijeg korporativnog strateškog investicijskog pothvata, izgradnje Pharma Valleya. Riječ je o integriranom pristupu koji spaja najbolje prakse upravljanja proizvodnim procesima, najnovije tehnologije u farmaceutskoj proizvodnji i najviše standarde zaštite okoliša. U JGL-u čvrsto vjeruju kako je to jedini ispravan pristup za kompanije koje postavljaju dugoročno održiv poslovni model.

 

Ovim proizvodno-tehnološko-razvojnim kompleksom značajno je unaprijeđena tehnološka opremljenost, presudna za globalnu konkurentnost, te su stvoreni preduvjeti za daljnji razvoj ključnih brendova kao što su Aqua Maris, Meralys, Vizol S i Dramina na globalno tržište zdravlja. Nove tehnologije, kao i instalirani kapaciteti utrostručeni u pogonima sterilnih farmaceutskih oblika, osiguravaju ključne resurse za realizaciju strateške vizije održivog profitabilnog rasta u planskom horizontu od desetak godina.

 

Vizija tvrtke jasna je, dohvatljiva i inspirativna, riječ je o destinaciji kojoj JGL-ovci teže. Sažeta je u izjavi da JGL želi biti vodeća internacionalna kompanija specijalizirana za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i otorinolaringologiji te lider u korištenju morske vode u svrhu zdravlja. S misijom unaprjeđenja kvalitete života kroz brigu o zdravlju svojih kupaca i slogan „kao kap vode na dlanu“, JGL teži sigurnom i učinkovitom proizvodu, iskrenoj i posvećenoj usluzi te građenju čvrstih partnerskih odnosa.

Razvoj proizvoda, nova tržišta

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.